God Kväll

Hejsan alla glada!
idag hände inte så mycket träffade mamma och mormor och fick lite kläder, saknar dom redan :(
känns sjukt jobbigt att bo i fosterhem, ibland älskar jag det och ibland HATAR jag det, speciellt
att va tvångsvårdad det suger verkligen ! så har så sjukt mycket ångest nästan hela tiden det enda
som gör så jag kan stänga av e hästarna men lite svårt nu på sommaren då mina ponnysar går 
ridläger men men.. får pussa på dom när dom inte går men får se, men snart så ska jag ut på lite
pay and jumps någon som kan någon eller känner till någon nära Norrtälje/Uppsala? 
kommer nog börja i agusti då jag hittat så börjar lugnt med min gammel man! men startar nog det 
i höst eller i slutet av sommaren, men måste fixa grönt kort! så ska gå kurser nu i höst eller när
det finns så man kan komma ut på lokala! så det blir nog bra! ha det!
 


» Hanna

Oj så söt bild? Hur länge har dur ridit? Och vad heter hästen?

2013-06-29 // 23:31:14

Vad jobbigt, hoppas att det blir bättre!

2013-06-29 // 23:32:45

Hoppas att det blir bättre.. ♥
/Uniqea

2013-06-29 // 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback